Tällä kertaa eläinlääkärille ei mennä allergiajuttujen tai muiden vaivojen vuoksi. Nyt olen varannut Naavalle ajan lonkka-, kyynär- ja selkäkuviin. Tulosten jälkeen näkee, kannattaako agilitya alkaa harrastaa aivan todenteolla vai jätetäänkö se vain puuhastelutasolle. Naava on maxi, joten viallisilla koivilla ei niitä esteitä kyllä aleta loikkimaan. Toivotaan parasta!
![]() |
| Rankka työpäivä. |

