 |
| Riemu juoksee Foxia karkuun. Takana Pinja. |
Tänään sai Naavan taas jäädä kotia nukkumaan, kun me Riemun kanssa lähdettiin tapaamaan Riemun perhettä. Pienimuotoiseen sukukokoukseen osallistuivat veljet Fox (Patchcoat Xfile) ja Simo (P. Xfactor), pentujen Hali-äiti (P. Udane), Mai-mummo (P. Rigmarole), Lina-täti (P. Ustinya) ja Kiila-tätipuoli (P. Wahida) sekä sekarotuinen Pinja.
Poikien leikit sujuivat tällä kertaa paljon paremmin! Riemulla ja Naavalla oli aamulla ollut melko vauhdikkaat leikit, joten Riemu oli valmiiksi väsynyt, kun sukukokoukseen lähdettiin. Pelkäsin, että se kilahtaisi melko nopeasti ja edellisen tapaamiskerran ärinät toistuisivat entistä useammin. Mitä vielä! Fox ja Riemu ottivat yhteen vain kerran, ja sekin tapahtui aika loppuvaiheessa. Fox ja Simokin rähisivät toisilleen vain kerran. Riemu toki esitteli urosmaisuuttaan heti alussa nylkyttämällä veljiään. Se onneksi loppui, kun Riemu keskittyi enemmän vanhempien koirien seuraamiseen. Se tuntui olevan enemmän kiinnostunut niistä kuin velipojistaan. Muutenkin se kyllä pysytteli juoksu- ja painileikeistä hieman kauempana, kenties väsymyksen takia.
 |
| Hali höykyttää Lina-siskoaan. |
Me veljesten omistajat olimme kyllä iloisia, että pojat tulivat nyt niin hyvin toimeen keskenään. Toivo siis elää, että ne tulisivat hyvin toimeen jatkossakin.
Oli kyllä todella mukava nähdä taas Hannan paimenet ja samalla myös Lina!
Halin, Main, Kiilan ja Pinjan kuulumisia voi seurata
Hannan blogista.
Foxin ja Iker-"isoveljen" menoa voi seurata
täältä.
 |
| Riemu pakenee Mai-mummoa. |
 |
| Kiila-täti. |
 |
| Ilmeikkäät Fox ja Simo. |
 |
| Riemun ja Simon hellä hetki. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti